neděle 24. května 2015

Vnitřní instalace vody, odpadů a elektřiny

Práce teď pokračují převážně uvnitř. V minulém článku jsem zmiňovala, že náš původní instalatér a topenář p. Veselý mi jednoho dne zavolal neveselou zprávu, že ho bolí záda a musí naši zakázku odříct. Chvíli jsem to rozdýchávala, protože jsme ho kontaktovali na doporučení jako spolehlivého a šikovného řemeslníka, 3x jsme se s ním sešli (z toho jednou na stavbě), všechno bylo podrobně rozmyšlené a dohodnuté... prostě spousta času a energie pryč. Nakonec se ale na scéně objevil náhradník p. Hrdina, který celou zakázku od původního topenáře převzal a během 14 dní se pustil do rozvodů vody a kanalizace.
Rozvody elektriky nám dělá Olda Jedlička.
Pohled na budoucí kuchyňskou linku.
Koupelna v přízemí.
 Technická místnost.
Pěkná změť instalací na stěně v technické místnosti. Vedle sebe se musí vejít umyvadlo, bojler, pračka a elektrokotel. V rohu je místo na akumulační nádrž, kdybychom jí chtěli někdy v budoucnu přidat.



Za chvíli už bude vnitřek roubenky vypadat zase úplně jinak, protože jen co Olda dokončí elektriku, nastoupí p. Řehounek a bude dělat vnitřní omítky.



1 komentář:

  1. To je dobře, že to máte od začátku udělané takhle kvalitně. Pak se vyhnete případným opravám a haváriím. My jsme taky dávali rovnou směšovač vody se servopohonem namísto toho klasické. Prostě je lepší zainvestovat teď, než to pak řešit s případnými opravami. Alespoň tím jsem se já vždycky řídil. :)

    OdpovědětVymazat