čtvrtek 8. února 2018

Derniéra neboli poslední článek na blogu

Blog jsem založila před čtyřmi lety jako virtuální stavební deník naší chalupy. Abychom si mohli připomenout, jak stavba postupně rostla, jak jsme (sporadicky) přiložili ruku k dílu a jak jsme v ní poprvé přespali. Loni v lednu jsme chalupu slavně zkolaudovali. Tím se téma kolem stavby aspoň na čas vyčerpalo (minimálně do doby, než začneme dodělávat podkroví).
Zároveň se ukázalo, že na blog chodí dost lidí, kteří tam nehledají veselé historky ze života naší rodiny, ale spíš rady ohledně stavby roubenky. Dokonce mi psaní blogu přineslo pár zakázek. A tak nastal čas posunout se zase o krok dál.
V poslední době jsem na internetu pročítala články o tom, jak správně podnikat na volné noze. Dospěla jsem mimo jiné k poznání, že svými oldschool stránkami bez vlastní domény, které jsem si před lety stvořila sama, nikoho neohromím. Po delším váhání jsem se rozhodla spojit nové stránky s blogem a směřovat vynaložené úsilí jedním směrem. Piškot je v podnikání o pár let napřed, proto jsem moc ráda, že si na mě našel čas, a pomohl mi rozjet nový web. Cenné rady mi poskytla taky Andrea, která se stará o webové stránky v rodinné firmě. Blog od teď najdete na nové adrese. Věřím, že mu zachováte přízeň. Některé starší články mám v plánu zeditovat a postupně doplnit, aby noví čtenáři nepřišli o užitečné informace.

9 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že končíte. Já váš blog objevil zhruba před rokem a půl a pečlivě pročítal. Nakonec mě inspiroval k tomu, že jsem si nechal zpracovat projekt dřevostavby na klíč. Fakt super věc! A váš blog, to je fakt na Pulitzerovu cenu a na archivaci v nějakých archivech Národní knihovny! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je opravdu veliká škoda, jelikož díky vám jsme se s manželem rozhodli pro dřevostavbu. Konečně se celá naše domácnost bude moci přestěhovat na samotu a užívat si klid v přírodě. Stavba je již hotová a dokončují se tam jen nějaké drobnosti a my se už s dětmi těšíme na náš nový dům.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k úspěšnému dokončení chalupy a k novému směřování vašeho blogu. Já jsem se nedávno ve své chalupě rozhodla pro pořízení plissé rolety na střešní okna v celém podkroví. Skvěle regulují množství světla v místnosti, ale zároveň zamezují úniku tepla. Na oknech vypadají úžasně a rozjasnily celý interiér chaty.

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi líto, že už nebudu moci sledovat vaši stavbu roubenky. Mně se roubenky líbí, ale už jeden dům mám a na další už nemám momentálně finance. Loni mi specializovaná firma nainstalovala tepelné čerpadlo, u kterého je pořizovací cena větší. Ale během několika měsíců se mi snížili náklady za vytápění, takže se mi pořizovací náklady brzy vrátí.

    OdpovědětVymazat
  6. Už vážně nevím kudy kam. Zase jsem se dívala zde že manžel koukal na nějakou rekonstrukci a něco na baráku .Copak neví že máme exekuci ve výši 2,5 milionu? On by si zase žil jak král.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, gratuluji k dokončení chalupy. Stavba a renovace domu jsou vždy velkým úkolem, ale i velkou odměnou, když člověk vidí konečný výsledek. Loni mě čekala rekonstrukce mého domu, tak váš blog byl pro mě velkou inspirací. Naštěstí jsem si najala firmu, která se rychle pustila do práce. Celá rekonstrukce dopadla perfektně a já bydlím už v novém.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, tak to vám moc gratuluji k novému domovu. Věřím, že si užijete krásné chvíle v novém prostředí. My také bydlíme v dřevostavbě a jsme maximálně spokojení. Užíváme si útulné prostředí a tu nádhernou vůni dřeva. Na terase máme velký proutěný koš na dřevo, který jsme si pořídili zde. Abychom si mohli zatopit v krbu při chladnějších večerech.

    OdpovědětVymazat