sobota 28. listopadu 2015

Kamna v roubence jsou hotová

Dnešní výlet do Deštného se opravdu povedl. Minulý týden přinesl na hory sněhovou nadílku a k nám do chalupy dokončená kamna, dřevěnou podlahu a vnitřní dveře. Hned to tam vypadá jinak, tak nějak dodělaně... A protože venku mrzlo, tak jsme si zatopili. Po hodince se teplota vyšplhala ze 6 stupňů asi na 16 a všechny radiátory pěkně hřály. Snad už brzo sepíšu slibovaný podrobný článek o kamnech s teplovodním výměníkem. Na internetu jsem žádné podobné know-how nenašla, takže návštěvnost blogu pak půjde raketově nahoru:-)

8 komentářů:

  1. To je vážně nádhera. :) Myslím si, že k takové roubence prostě topení dřevem patří. Já sám taky docela uvažuji nad tím, že bych přešel na topení dřevem. Zvlášť když ten plyn teď tak podražil. Říkal jsem si, že asi nejlepší by bylo investovat do nějaké krbové vložky. Myslím si, že ta by se do našeho domu i skvěle hodila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krbové vložky jsou super, taky nad tím teď přemýšlíme. Bohužel v našem případě to nebude tak jednoduché. Kdybychom si chtěli koupit krbovou vložku, tak bychom museli zároveň postavit i nový komín, což už bohužel tak finančně výhodné není. Ale uvidíme no, třeba to někdy vyjde. Snad. :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Máte to tam fakt pěkné. My teď právě taky řešíme topení. Hodně uvažuji nad tím, že bych k nám domů právě koupil nějaká kamna. Nejspíš ale klasická krbová. Díval jsem se, že to je dnes celkem levné. Dost se mi líbí jedna, která mají tady. Otázka je, jestli bychom s tím vytopili celý dům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krbová kamna jsou něco, nad čím jsem také přemýšlel. Nedávno tu na mě ale vyskočila taková kalkulačka úspor za vytápění a ukázalo se, že v mém případě by se mnohem víc vyplatila investice do tepelného čerpadla, tak chci teď jít právě do toho. Je to teda dražší, ale z dlouhodobého hlediska se to vyplatí.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, ta kamna máte jen na vytápění místnosti nebo budete přes nějaký takový termostatický směšovací ventil řešit i vytápění do radiátorů? Přiznám se, že nemám váš blog zase tak dobře načtený, abych znal kompletní projekt z paměti, tak se možná ptám teď trochu nevhodně. Ale věřím, že mi odpovíte. Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat